Tuesday, January 22, 2013

Alhamdulillah..Syukur YA ALLAH..Segala usaha berbaloi

Lately ni banyak happy news yang aku terima
Alhamdulillah tak sia-sia sebelum ni banyak berdoa
Betul mak kata kita tak boleh putus asa berdoa
Mungkin tak dapat sekarang nanti Allah bagi lain kali yang lebih baik untuk kita
Thanks jugak kat mak ayah sebab banyak usaha and doakan untuk along jugak
How can i ask for more when i already got AWESOME parents

Baru aku sedar betapa banyak pun Allah bagi ujian kat kita
Kita tak boleh marah atau terlalu sedih
Dan jangan lupa untuk selalu menadah tangan kepadaNya
Tanda kita bersyukur atas rezeki yang Allah bagi :)

Alhamdulillah lab IMT yang aku repeat aku dah pass
Tu la dugaan paling besar yang aku rasa
Sampai terbawak-bawak mimpi
Kecut perut...Stress sampai gastrik
DAHSYAT BETUL!!

Then hari ni plak dapat lagi good news
I passed my Orthodontics and Pedodontics lab
Allah je tahu betapa bersyukurnye aku
Sebab aku tersangat-sangatlah tak confident untuk dua-dua lab ni
Mungkin Allah bagi rezeki lebih sikit untuk aku
Tapi ni jugak mengajar aku supaya tak riak dengan ape yang aku capai
Jauhkanlah sifat sombong dan riak daripadaku Ya Allah


No comments:

Post a Comment