Sunday, February 3, 2013

Recomended Product Part II

Sape tak penah masuk Etude House??
Me... - -"
Damn...baru-baru ni la 1st time masuk Etude House
L.A.M.E!

Adela aku teringin masuk Etude House sebab terbaca Fatin Liyana punye post
Die ade cerita pasal eye patch..
Siyes menarik
Aku pun trus la cari mende tu kat Etude House
Hurmm...Etude House kat medan ni macam kurang menarik sikit
Aku rase macam Body Shop better kot??
Tapi takpelaa...saje jalan-jalan pusing-pusing...hahaha

Jumpe gak la eye patch yang aku nak beli tu
Ok la...affordable jugak barang-barang Etude House nih..
Yang paling penting eye patch nih ade collagen and vitamin
Fungsi eye patch ni untuk melembabkan bahagian bawah mata PLUS menegangkan kawasan tu
Takde la eye bag besoooo sangat kan...hehe...
*macam aku jee*
Pastu untuk hilangkan lingkaran gelap bawah mata
Macam mata panda O.O
Ehhh?? Tapi panda kan comel??? *krik.krik.krik*



Harga dalam Rp 28 000 which is lebih kurang RM 9-10 camtu la...
Try beli dua dulu kalau best confirm beli lagi
Aturan pakai die kena pakai seminggu skali
Ok ler tu...xkan hari-hari nak pakai kn??
Bankrupt ler makcik!

*Contoh penggunaan*

Okayyy...Selamat mencuba!


No comments:

Post a Comment