Friday, February 22, 2013

Testimoni after sebulan makan beutskin

Hari ni masuk 1 bulan 1 hari aku makan beutskin
Alhamdulillah kesan yang aku nak dah nampak hasil
Walaupun muke belum cerah sangat lagi
Tapi muke dah kurang berminyak
Pori-pori makin kecil
And yang PALING BEST blackheads dgn whiteheads dah takde
Weeeeee~

Susa kot kalau ade mrs whity and mrs blacky nehh
Dulu aku ingat lagi...
Malam tu buat masker besok dah datang whiteheads
Ni da 4 hari after buat masker whiteheads and blackheads memang GONE!
Kulit jadi licin sesangat
Nak continue makan sebab dah nampak kesan kan...
Alhamdulillah :)

Sekarang tengah makan 2nd kotak
Dalam proses nak order lagi 3rd kotak
Orang macam aku yg study overseas memang kene oreder cepat2 before habis
Sebab kat tempat aku study takde jual..
Mana nak carik kalau habis??
So order awal-awal habis 1 kotak continue another kotak
Postage ke indonesia RM15
Nasibla aku beli kat kawan kan...
Senang nak nego dgn die suruh pos ke sini
Kalau x susa jugak kot sebab biase postage dalam Malaysia je

Selain pakai beutskin tu ade la beberapa produk yang aku pakai jugak
2 kali seminggu mesti pakai clay mask
1 kali seminggu collagen eye patch
Setiap hari makan pure marine collagen
Setiap kali lepas mandi sapu Clinique toner
Sabun cuci muka pakai Dr Pure Vit C and E soap PLUS sabun susu beras
Jangan lupe air masak kena minum banyak-banyak untuk melancarkan penyerapan nutrient

Sekarang dah berani keluar without makeup sebab x teruk sangat dah muke
Dulu asal nak keluar je nak pakai BB Cream untuk tutup cela kat muka
Now pakai compact powder je dah cukup

* Nearly 1 month using SNE Beutskin*

Kalau nak kesan yang lebih bagus and cepat kena makan skali dgn SNE kapsul+Detox Tea
Tapi untuk student macam aku ni Beutskin pun rasa dah macam tak mampu jek
So, just makan Beutskin dulu lahh
Actually kena ambil 1 kotak SNE kapsul dulu before makan Beutskin
Tapi aku blasah je makan Beutskin trus...muahahahahahhaa....

No comments:

Post a Comment